EL NOU
BEETLE
CABRIO
L’ETERNA JOVENTUT DE L’ESCARABAT

Pocs cotxes han sabut adaptar-se als nous temps mantenint l’essència del model original. El nou Beetle Cabrio és fidel en la forma i en l’esperit, però incorpora tots els avantatges dels nous cotxes. Un cotxe que tothom voldria provar. El mític Escarabat obre el sostre a noves sensacions. Descobreix-lo.
Toni Lagunas Claret


Ens posem en marxa?

La capota s’obre amb un dit en 9,5 segons. En iniciar la marxa s’agraeix estar protegit; el parabrisa resguarda els passatgers, fins i tot els més alts, i la mampara paravent, que és fàcil de col•locar, contribueix a aquesta protecció.

Viatge al passat.

El nou Beetle Cabrio té els trets del clàssic que el fan únic: fars rodons, parafang que sobresurt o el capó amb “gepa”. També el parabrisa lleugerament inclinat i les superfícies lacades de l’interior.

“M’encanta el caràcter nostàlgic i esportiu del nou Beetle”.

La sòcia RACC Paula Soto, al volant del nou Beetle

La seguretat, el primer.

La protecció antibolcada és important en aquests cotxes i ha anat evolucionant per oferir més seguretat. També té coixins de seguretat de conductor i acompanyant, coixins de seguretat de cap i tòrax i coixins de seguretat laterals, a més de sistema de control d’estabilitat (ESP).

Tres motoritzacions.

Podem escollir tres motoritzacions de gasolina i dues de dièsel, que van dels 105 als 200 CV de potència, i decidir-nos entre canvi manual de 5 i 6 velocitats o automàtic DSG de 6 o 7 marxes. El preu, des dels 24.200 fins als 32.500 €.

225 l de maleter.

El maleter en els Cabrio no és una virtut, i aquest no n’és una excepció, però augmenta en 24 litres la capacitat pel que fa a l’anterior i ara té 225 l. I té un gran avantatge: els seients del darrere són abatibles.

Per a esportistes, dissenyadors i esperits nostàlgics

El nou Beetle es pot personalitzar escollint entre 7 dissenys exclusius de llanta. Des de la inspiració retro de Disc, amb la seva tapa central cromada, fins al Tornado Black i la seva invitació a la velocitat. D’alumini, en diferents mides entre 16 i 19 polzades.
FITXA TÈCNICA
VOLKSWAGEN BEETLE CABRIO
1.4 TSI 160CV - SPORT DGS 7 VEL. GASOLINA
Potència màxima: 160 cv (118 kw) a 5.800 rpm
Parell màxim: 240 Nm a 1.500-4.500 rpm
Tracció: davantera
Longitud/Amplada/Alçària: 4278 / 1808 / 1473 mm
Maleter: 225 litres
Dipòsit combustible: 55 litres
Acceleració 0-100: 8’6 segons
Consum mitjà: 6’4 litres
Emissions CO2: 148 gr/km
Preu: 31.320€

PERSONALITZA EL
TEU NEW BEETLE CABRIO


Dissenya el teu propi New Beetle Cabrio amb un motiu psicodèlic i comparteix-lo!

Del “cotxe del poble” al Beetle Cabrio

1935

El 1934, el govern de Hitler rep de Ferdinand Porsche la proposta de fabricar un “cotxe del poble”. Un any més tard es construeix el primer prototip.

1938

Presentació oficial del W38 (o Sedan, o T1). El Führer funda la fàbrica i pot dir-se que la ciutat, que després passa a anomenar-se Wolfsburg (encara seu central de Volkswagen).

1946

Es fabrica l’Escarabat número 10.000, i un any després s’exporten els primers vehicles a Holanda. Al cap de tres anys apareix el primer Beetle Cabrio.

1951

El motor millora tècnicament i tots els Beetles surten amb frens hidràulics de sèrie. El 1953 es produeix un altre canvi important: s’elimina el pilar central de la finestra del darrere. S’assoleixen les 100.000 unitats.

1955

S’assoleix el milió d’unitats produïdes. 140.000 persones celebren aquesta fita de la indústria alemanya.

1964

Es funda a Puebla Volkswagen México, S.A. de C.V., per fabricar vehicles segons els estàndards alemanys.

1972

El Beetle supera les vendes del Ford T, però dos anys després es deixa de fabricar a Alemanya.

2003

Comença la producció de la segona generació del Beetle. Fidel al mític Escarabat fins avui.