Day trader i no inversor
«És així perquè ser un "day trader” et permet crear
diners sense tenir-ne gaires. Si hagués tingut molts
diners, hauria estat inversor».
Sortir de la crisi
«Està entrant molt capital estranger als mercats
financers. Però caldrà veure quant tarda a arribar
aquest diner de l’economia financera a l’economia
real».
La bicicleta perfecta
«Ha de ser de la teva talla. Les bicis tenen talla,
com les sabates i els pantalons. A més l’has de mirar
i has de dir “que maca i quines ganes tinc de sortir
amb ella”».
Un moment al límit
«Molt dur, es pateix molt. A qualsevol part del món
(Hawai, Canadà, desert, Alps...) i les cames et
cremen: has d’intentar enganyar la ment i fer
creure-li que les cames no estan tan cansades».
Gestionar el fracàs
«Has d’analitzar l’errada i rectificar. S’ha de
ser molt valent per prendre decisions, però
encara més valent per rectificar-les».
L’esport del motor
«Hi sóc molt aficionat. El meu pilot preferit és el
Raikkonen i el seu punt rebel. També em sembla
al·lucinant el mundial de Rally, s’hauria
d’aconseguir que la gent el seguís més».
El Twitter
«És la meva xarxa social preferida perquè em
permet un contacte directe amb els usuaris. Jo
m’ho llegeixo tot i intento contestar el
màxim de seguidors que interactuen amb mi».
Entrenar, invertir, conversar
«El dia té moltes hores. Hi ha dies que a
la borsa li destino dues horetes, a l’esport
una i mitja i a actes de comunicació tres
més. La resta de temps, lliure per mi».