Motor 1.800 cc
Poderós i sobrat de par, el seu bloc hexacilíndric bòxer és contundent (117 CV) però alhora suau i sedós.
Àgil i manejable
Té un rodar majestuós i amable. És fàcil de dur i més ràpida de reaccions del que aparenta.
Motor 1.800 cc
Poderós i sobrat de par, el seu bloc hexacilíndric bòxer és contundent (117 CV) però alhora suau i sedós.
Àgil i manejable
Té un rodar majestuós i amable. És fàcil de dur i més ràpida de reaccions del que aparenta.
30 Kg menys
No du el bagul darrera ni respatller amb recolza braços pel copilot, com la Goldwing clàssica.
Sense marxa enrere
Per a maniobrar en parat cal mesurar bé els moviments: pesa gairebé 400 kgs! Per sort el seient és baix.
30 Kg menys
No du el bagul darrera ni respatller amb recolza braços pel copilot, com la Goldwing clàssica.
Sense marxa enrere
Per a maniobrar en parat cal mesurar bé els moviments: pesa gairebé 400 kgs! Per sort el seient és baix.
Fitxa tècnica:
Honda Goldwing F6B
Fitxa tècnica:
Llarg/ample/alt: 260 / 94 / 145 cm
Altura seient: 725 mm
Pes: 385 kg
Dipòsit: 25 litres
Cilindrada: 1.832 cc
Par motor: 167 Nm
Potència màxima: 117 CV a 5.500 rpm
Canvi: 5 velocitats
Llarg/ample/alt: 260 / 94 / 145 cm
Altura seient: 725 mm
Pes: 385 kg
Dipòsit: 25 litres
Cilindrada: 1.832 cc
Par motor: 167 Nm
Potència màxima: 117 CV a 5.500 rpm
Canvi: 5 velocitats
AIRBAG

Va ser la primera moto del món fabricada en sèrie que va incorporar airbag.
USA

Destinada en principi exclusivament pel mercat nord-americà, Honda va decidir finalment comercialitzar-la també a Europa.
AUTONOMIA

Amb dues maletes i un dipòsit de 25 litres, no hi ha ruta massa llarga: la seva autonomia supera els 450 km.
CONFORT

Va ser la primera moto del món fabricada en sèrie que va incorporar airbag.
"És una moto gran, però sobretot una gran moto"

Javier Laosa
Responsable d’Autoescola RACC MotoFormació
MÉS MOTOS A L’ESTIL BAGGER
Grans custom amb carenat i maletes (en anglès bags) integrades a la seva carrosseria. Aquesta és l’essència de les “bagger”. Motos amb motors bicilíndrics i molts cromats, i que comparteixen la mateixa filosofia estètica de la Ruta 66.

KAWASAKI VN VOYAGER CUSTOM

La firma d’Akashi aposta per un Motor 1.700 cc, trets angulosos i el color negre (únic disponible) per a plantar cara a les baggers americanes.

HARLEY DAVIDSON STREET GLIDE

Aquesta Touring captura tot el bon gust del "American Way of Life", amb el bon saber fer i la tradició de la companyia de Milwaukee.

VICTORY CROSS COUNTRY

Una estètica espectacular, ruda i urbana, per a l’edició limitada Zach Ness de la contundent bagger de Victory, marca propietat de Polaris.

INDIAN CHIEFTAIN

Estil clàssic per la primera moto a la història centenària d’aquesta llegenda americana amb carenat i maletes rígides en comptes d’alforges.