Què demanen els compradors d'un cupè?
Esportivitat en el comportament i en la conducció, disseny atractiu, que sigui cridaner i amb un marcat caràcter selecte.
Provem el nou BMW Sèrie 4, que supera amb nota les exigències dels amants d'aquest tipus de carrosseria. La comoditat de les places posteriors, punt feble d'aquest segment, millora fins i tot respecte al Sèrie 6. I el maleter arriba fins als 445 litres.
Més que una berlina
Més que una berlina.
Eixos creats específicament per a aquest cotxe. Augmenta la longitud i amplària respecte del Sèrie 3 i és 11 mm més baix, la qual cosa el converteix en el cotxe amb el centre de gravetat més baix de tota la gamma BMW.
Més que una berlina
El conductor és el centre
El conductor és el centre.
Tot es troba a mà i les funcions es perceben ràpidament; això ajuda a centrar-se en la conducció. Disseny interior molt esportiu, amb materials de primera qualitat i motllures d'alumini.
El conductor és el centre
Més que una berlina
Nous fars dobles.
En la part davantera, la reixeta en forma oval té a banda i banda els nous fars dobles i una gran entrada d'aire. Els nous conductes d'aire no es descobreixen immediatament, però redueixen la resistència aerodinàmica.
Més que una berlina
Més que una berlina
Sport, Modern i Luxury.
Pots triar entre aquests tres acabats. L'equipament de sèrie ja és de bon nivell; fars de xenó dual, cinturons davanters amb pretensor pirotècnic, control de frenada en corba i control de tracció.
Més que una berlina
FITXA TÈCNICA
BMW 428i Luxury
Motor
gasolina de
1.997 cc
Consum mitjà:
6,6 litres als 100 km
Potència màxima:
245 CV
Canvi:
automàtic de 8 v
Tracció:
posterior
Acceleració:
0 a 100 km/h: 5,9 s
Emissions CO2:
154 g/km
Maleter:
445 litres
FITXA TÈCNICA
BMW 428i Luxury
Motor
Gasolina
de 1.997 cc
Consum mig:
6,6 litres als 100 km
Potència màxima:
245 CV
Canvi:
Automàtic de 8 v
Tracció:
Posterior
Acceleració:
0 a 100 km/h: 5,9 seg
Emissions CO2:
154 gr/km
Maleter:
445 litres
Llarg/ample/ alt (en cm):
463/182/136
Llarg/ample/ alt (en cm):
463/182/136
Equipament:
8 coixins de seguretat. ABS. Controls d'estabilitat, frenada en corba i tracció. Fars de xenó dual. Advertiment de canvi de carril. Trucada d'emergència (e-Call). Bloqueig de diferencial especial. Direcció assistida variable. Control de velocitat. Xassís i frens esportius. Llandes d'aliatge lleuger.
Sabies que...?
Parells i imparells. A partir del Sèrie 4, BMW distingeix entre les berlines, que tenen nombres imparells, i els cupè i gran cupè, que són parells. Així, la numeració diferencia les carrosseries.
El Club bavarès blanc-i-blau.
BMW (Bayerische Motoren Werke GmbH) va prendre el seu nom del Club d'Avions Bavaresos.
Per confeccionar el seu logotip, aquest club s'havia inspirat en els molins de vent de la zona, que a més s'assemblaven a les aspes dels seus avions. Els colors blau i blanc, que corresponen a la bandera d'aquest Estat alemany, s'han mantingut invariables en 9 dècades d'història.
Equipament:
8 coixins de seguretat. ABS. Controls d'estabilitat, frenada en corba i tracció. Fars de xenó dual. Advertiment de canvi de carril. Trucada d'emergència (e-Call). Bloqueig de diferencial especial. Direcció assistida variable. Control de velocitat. Xassís i frens esportius. Llandes d'aliatge lleuger.
Sabies que...?
El Club bavarès blanc-i-blau. BMW (Bayerische Motoren Werke GmbH) va prendre el seu nom del Club d'Avions Bavaresos. Per confeccionar el seu logotip, aquest club s'havia inspirat en els molins de vent de la zona, que a més s'assemblaven a les aspes dels seus avions. Els colors blau i blanc, que corresponen a la bandera d'aquest Estat alemany, s'han mantingut invariables en 9 dècades d'història.
Parells i imparells. A partir del Sèrie 4, BMW distingeix entre les berlines, que tenen nombres imparells, i els cupè i gran cupè, que són parells. Així, la numeració diferencia les carrosseries.
Esportivitat en l'ADN
Si t'agrada el BMW Sèrie 4 t'agradarà…
AQUESTS
SÓN 5
DELS
RIVALS.
La llista de cupès és llarga, fins i tot en aquest nivell del BMW Sèrie 4, amb preus que oscil·len entre els 40.000 i els 50.000 euros. Són cotxes que il·lusionen i que tenen l'esportivitat en el seu ADN.
La llista de cupès és llarga, fins i tot en aquest nivell del BMW Sèrie 4, amb preus que oscil·len entre els 40.000 i els 50.000 euros. Són cotxes que il·lusionen i que tenen l'esportivitat en el seu ADN.
AQUESTS
SÓN 5
DELS
RIVALS.
AUDI A5 CUPÈ
A DIFERÈNCIA DE LA MAJORIA, TÉ TRACCIÓ DAVANTERA. PER ALS AMANTS DELS CUPÈS PERÒ QUE VOLEN 4 PORTES I PORTA POSTERIOR, COMPTA AMB LA VERSIÓ SPORTBACK.
MERCEDES BENZ E CUPÈ
DELS CUPÈS D'AQUEST ESTIL ÉS EL MÉS LLARG I EL MÉS PESAT. TÉ UNA PANTALLA EN LA CONSOLA QUE POT ARRIBAR ALS 17,8 CM. DISPOSA DE MOTORS DE 4, 6 I 8 CILINDRES
NISSAN 370 Z NISMO
ÉS EL SEGELL ESPORTIU DE NISSAN. APORTA UN MOTOR POTENT DE 344CV I CANVIA L'ASPECTE EXTERIOR, AMB UN OSTENIBLE ALERÓ QUE MILLORA L'AERODINÀMICA
INFINITI G CUPÈ
ÉS EL MENYS VENUT PERÒ COM QUE ES VEU MENYS ÉS MÉS EXCLUSIU. ACABA DE PRESENTAR L'ACABAT PREMIUM. NOMÉS TÉ DISPONIBLE UN MOTOR GASOLINA DE 3,7 LITRES I 320 CV.